mandag 9. mars 2009

Kurtern er ikke så aller verst han altså ;)

Nå sitter jeg og sipper i meg te mens jeg traller til Kurt Nilsens første CD. Jeg synes faktisk den er ganske bra, i forhold til hans senere musikk. Ikke at jeg egentlig kan sammenligne så mye da jeg ikke har hørt så mye på hans siste truddelutter, men første CDen er ihvertfall fin :) Jeg kan faktisk huske det som det var igår da jeg fikk den. Tror det var en sensommerdag/tidlig høstdag i 2003 og mamma og pappa hadde kjøpt den til meg som en overraskelse. Vi satt ute på terrassen og spiste eplekake med krem faktisk før pappa tok opp platekompaniet posen... eller var det musikkverket mon tro? Ikke godt å vite, men akkurat da ble ihvertfall jeg happyclappy og siden den gang har jeg hørt på den CDen mang en gang :)
"I see you're looking, but are you looking my way
I'd like to think so, I could only say
Sometimes I, melt I
I don't know where to put myself but I'm
Not alone, cause right outside
There's two people just falling in love"

Ingen kommentarer: