lørdag 21. mars 2009

Idag føler jeg meg skikkelig lat. Jeg sto ikke opp før to timer etter hva jeg og vekkeklokka mi hadde avtalt, og jeg har akkurat spist frokost.
Jeg er nå inne i min siste uke som 18åring. Altså med tanke på ukedagene. Idag er min siste lørdag som jeg kommer til å sprade rundt på maxi som en 18 åring.

Det er litt rart å tenke på at et år har gått så utrolig fort som det har gjort. Vel, alle går går jo fort, men det året som 18åring har på en måte gått fort på en annen måte enn de andre årene jeg har levd.
Det er ingenting som er spesielt med å bli 19 år, men alikevel gleder jeg meg. Da sier jeg ikke lenger at jeg er 18 år, mens den andre personen kanskje tenker at jeg er en nyklekt 18 åring som endelig kan kjøpe sin første øl. Da er jeg faktisk 19, noe som betyr jeg kan ha kjøpt alkohol, røyk eller hva det måtte være i et helt år, og er ikke lenger nybegynner i det gamet... om man da kan kalle det et game.

Men nå er det på tide med tannpuss!

Adios!

Ingen kommentarer: