mandag 16. februar 2009

Da var Rally Norway over (det var over igår), og det føles bittelitt rart siden jeg har vært og jobba dugnad 5 dager på rad (og at jeg altså ikke har vært der idag). Det jeg syns er litt teit, er at det var en stor Rallyfest igår på Scandic som ikke vi fikk lov til å dra på :( Det hadde vært gøy det, om også de frivillige kunne dratt på den.

Petter Solberg har akkurat ankommet for å pynte litt på bilen sin før premieutdelinga.
Rally Norway er jo et skikkelig stort arrangement, og veldig internasjonalt. Visste du forresten at Rally Norway er det arrangementet som blir dekket av mest internasjonal presse i hele Norge? Det var det ihvertfall ei sånn media dame som fortalte meg igår. Jeg har egentlig ikke tenkt på Rally Norway som noe sånn fryktelig stort, men etter å ha jobba der så merker man det tydeligere ja.

Vil ikke si at jeg kommer til å savne den dugnadsjobben akkurat, men at det var mange festlige utenlandske folk der, det skal dem ha :D

Ingen kommentarer: