søndag 4. januar 2009

TP kveld :]

Idag har jeg vandra rundt i pysjbuksa mi så å si hele dagen, med tett nese og redusert luktesans. I stua har vi fått ny deilig sofa, så har tilbringt litt av dagen der, skvisa nedi de mjuke putene.

Igår var jeg, sammen med Camilla, Ida og Agnethe hos Sigrid og testa ut våre kunnskaper om geografi. Vi spilte nemlig Trivial Pursuit, det festlige brettspillet med sånne kakestativer og brikkekaker. Det var utrolig koselig og etter å ha stappa i oss endel potetgull og ledd av både det ene og det andre, dukka Ida opp med Smash-sjokolade x) Sigrid var min teambuddy, og etterhvert gikk vi over til å ha musikkspørsmål istedet, og da gikk det faktisk ganske mye bedre.
Det var ihvertfall en utrolig trivlig kveld hvor vi brukte våre kjære hjerneceller :p

Har desverre ikke noe bildet, da minnekortet på mobilen min bestemte seg for å slette bildene mine.. :/

Ingen kommentarer: