torsdag 15. januar 2009

Hva vil jeg bli?

Idag har jeg vært på utdanningsemessa på Lillestrøm som nevnt i forrige innlegg. Det var ganske interessant, og jeg har litt mer peiling på hva jeg skal gjøre om to år enn jeg hadde før jeg dro. Eller rettere sagt hva jeg vil studere, for jeg skal til the UK uansett hva jeg ender opp med å studere :D Kom da hjem med en hel bunke med brosjyrer og kataloger + litt til.
Jeg kom akkurat hjem etter å ha spist på en tyrkisk restaurant. Der var det god mat og jeg ble som vanlig ganske stappa :) også er jeg veldig støl i magen etter i går og det liker jeg ikke.

Det er kaldt ute idag, og jeg har hakka tenner en god stund nå.
TRor jeg går og finner pleddet mitt nå jeg :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, neei, du er jo så søt atte :)
Ville få frem sola i bildet da vet duu!