torsdag 22. januar 2009

Bollesveis?

Igår var jeg hos frisøren. Endte opp med nesten litt bollesveis... OG lugg.. Men det var faktisk veldig deilig å få av litt hår, for har fått litt noja av håret mitt i det siste.. Trengte på en måte en forandring i hverdagen :) Men tror jeg ikke skal legge ut noe bilde.. for er nemlig ikke sikker på om jeg er helt fornøyd med sveisen til å legge ut et bollebildet av meg :p

Ellers har det skjedd veldig lite. En torsdag er over og det er fint. Hører på musikk mens jeg vurderer å spise en banan. For nå skal jeg nemlig dra å trene, også har jeg hørt at en banan før og etter trening er veldig bra :) Men jeg tror jeg kanskje venter med den bananen til etter trening siden jeg er mett etter middag. Så da var vel egentlig det bestemt ;)

Men da sparker jeg av gårde til treningssenteret :D

Ingen kommentarer: