fredag 2. januar 2009

2009

Første innlegg 2009 og jeg håper alle kom seg inn i det nye året på en flott måte! :) Det gjorde ihvertfall jeg!

Kvelden ble feiret hos meg og det var koselig :] Fikk ikke tatt så mange bilder egentlig; det ble på en måte bare ikke gjort.




Men litt småkrutt ble sprengt og mat ble inntatt og vi både tralla og drakk inn i det nye året :)
Idag hadde jeg store planer om storshopping på salg, men det STOOORE salget det sto om i avisa var visst ikke helt det store alikevel.. Jeg blir rett og slett litt frustrert når diverse salg varer i flere uker/måneder, og de ikke bytter ut noen ting. Endte jo da opp med noen småting.
Nå sitter jeg og venter på at middagen skal bli ferdig. Er ganske så sulten, og mens jeg gjør det prøver jeg så godt jeg kan å skrive noe som kan ligne en søknad. Det er litt skummelt å tenke på at om rundt et halvtår så skal jeg vekk herfra, og søknaden jeg driver på med skal sendes til et par folkehøgskoler. Jeg håper jeg kommer inn på den jeg vil inn på :]
Jeg har alltid vært helt tragisk på å skrive om meg selv, alt blir bare tull, og nå må jeg jo prøve å overbevise skolefolka at jeg burde komme inn på akkurat den skolen. Hvordan skal dette gå?!
Uansett, ha en flott dag videre!

Ingen kommentarer: