torsdag 11. desember 2008

HOLY POO ON TOAST!

Det er iskaldt ute og idag frøs jeg nesten av meg tåa =/ Det var vondt når den endelig tinte opp igjen xD

Idag etter skolen var jeg på et lite møte i forbindelse med Hamars første julemarked, for der skal nemlig Pluff Business UB være neste uke :) Altså ungdomsbedriften jeg er med i. Torget så skikkelig koselig ut, og det minte meg om julemarkedet i Berlin.

Nå er endelig ukas verste dag over, og det er bare 5 dager igjen.. på en måte :)

Her om dagen så jeg en utrolig morsom film. Den heter I Could Never Be Your Woman, og har Paul Rudd og Michelle Pfeiffer i hovedrollene. Og Paul Rudd er kjempesjarmerende og morsom i den filmen :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, det er bra! Det hendte seg jeg skrev så stygt at jeg ikke klarte lese det :P