torsdag 13. november 2008

Sånn egentlig så er jeg ikke sikker på hvorfor jeg gidder å blogge, fordi nok en gang har jeg ikke så veldig mye interessant å skrive om. Nok en dag har gått, og idag har dagen min gått med til historie og litt til historie, og det hele endte opp med at jeg egentlig ikke har fått gjort så mye historie. Også har jeg drevet med russekortet idag... Er fremdeles litt småskeptisk til hva jeg skal ha der, men det tullet som står der nå, tror jeg at jeg bare skal få bli. Selvom det bare er en russetid og ett russekort, så regner jeg med at de aller fleste russekort er like teite som mitt :) Håper jeg :P

Men nå tror jeg at jeg egentlig burde gå å legge meg.. Har ikke sovet så mye i det siste, så da kan jeg jo ta en "tidlig" kveld i kveld :p

godnatt! :)

Ingen kommentarer: