søndag 30. november 2008

Igår skjedde det ikke så mye. Jeg var da på en liten trasketur ned til postkassa i den nye fine snøen som falt, men ellers så koste jeg meg inne :)

Jeg endte til og med opp med å se to filmer. Little Miss Sunshine, som egentlig var litt sær og litt snodig, men grei nok var den da.

Også så jeg Falskmynterne i Sachsenhausen (Die Fälscher). Spennende spennende :)
Veldig interessant faktisk, også med tanke på at jeg har vært der. Litt snodig å tenke på at han ene hovedpersonen lever enda.

Men ja, interessant var den :)
Idag har jeg jobba, noe jeg ikke gleda meg til i det hele tatt. Men de fire timene gikk faktisk overraskende fort. og det like me no mykkje! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Little Miss Sunshine er jo dødssøt da! :D Den er så braa!

Anonym sa...

Little Miss Sunshine er en av mine favorittfilmer!