mandag 24. november 2008

Blowing in the wind

huffamei.. På vei til og fra skolen idag holdt jeg på å blåse bort. Satt da der på sykkern min, og hele kjolen og jakka mi blåste hver sin vei.
Nå sitter jeg og finpusser på religioninnleveringa, mens jeg drikker en stor kopp nydelig Yogi te :) Samtidig tar jeg meg en titt på potensielle mobiltelefoner jeg skal ønske meg til jul, siden jeg tror det er det jeg kommer til å få.. Min er tross alt snart 2,5 år gammel og har vært i koma mange ganger.

Nå er det ikke så altfor lenge til mandagen er over.. Det betyr bare en ting: en dag mindre til helga :D

åh, idag er det visst også ett år siden jeg dro til Berlin.. Eller det var vel kanskje igår det. Men uansett. For ett år siden vandra jeg rundt i Berlin :) Det var koselig det!

Nå trenger jeg en liten trall her på sida:

The Enemy - Get Blown Away
Føler den passer litt til dette innlegget, selvom tittelen ikke har helt den samme betydningen.

Ingen kommentarer: