fredag 17. oktober 2008

Ramblings

Da var det fredag, og for en uke sida I had fun and went mad in London... men denne fredagen sitter jeg bare lonely i heimen. Lise skulle egentlig ha kommet til meg i helga, men typisk nok har hu blitt sjuk.. Meeen, hvis hu blir bedre kommer hu imorra :D

Nå har jeg akkurat stappa i meg masse pizza, og føler meg rett og slett litt overmett :p

Ellers så har jeg lyst til å se en film. Så forresten så mye som 2 filmer på skolen idag.
Pan av Knut Hamsun som var rett og slett helt ekstremt kjedelig og jeg fikk ikke med meg en eneste liten ting... også var det Kautokeinoopprøret som var skikkelig bra :)

men problemet nå da ville jo bli hva slags film jeg har lyst til å se. Og det er ikke alltid lett og vite.

Jeg har lyst på større veggplass. altså større rom, men masse vegg :) ellers så skulle jeg ønske at mitt nåværende rom bare kunne vært veldig veldig høyt under taket...

Jeg vil henge opp mange plakater og bilder og sånn skjønner du (:

1 kommentar:

SARA sa...

Ååå, jaaa :/
Deprimerende å tenke på hvor flott ting var for en uke sida nåå asså :D :((