onsdag 15. oktober 2008

Kofferten min har fått sprekker!

Jeg kjeder meg jeg. Jeg er enda ikke ferdig med å pakke ut, og jeg hater å pakke ut kofferten min. Morsomt å pakke, men ikke å pakke ut. Huff, det skal ikke være lett..

men samtidig er det litt festlig å finne noe helt nederst i kofferten som du kanskje hadde glemt at du faktisk kjøpte. Det har enda ikke skjedd med meg, men nå kan jeg heller ikke se bunnen på kofferten min... Jeg føler at det kan ta sin tid hvis jeg vil unngå å bombadere rommet mitt med alt det jeg kjøpte.

Nok om det:
Nest siste dag i London fant jeg ut at Kate Nash skulle ha en diktopplesning eller noe sånt på en butikk et sted i London. Altså en dag etter at jeg kom hjem :( Enda mer frustrerende siden Dirty Pretty Things hadde konsert på tirsdag.. altså samme dag som vi dro hjem... bajs! :(

Ingen kommentarer: