tirsdag 28. oktober 2008

Idag begynte jeg ikke før kvart på ett, så det var en ganske så nydelig følelse :) Jeg hadde derimot store planer om å stå opp litt tidlig for å være flink skolepike, men det funka dårlig.
Etter at mobilen min hadde spilt både en og to sanger på flere tidspunkt som vekkelyd, våkna jeg klokka 11 etter å ha drømt en ganske fin drøm, som jeg desverre ikke husker noe av nå uansett.. Men fin var den, tro meg :)

Dagen gikk fort med bare tre kvarter skole, og så ca en time med OD-foredrag.

Nå har jeg akkurat vært og trent, og det føles skikkelig bra. Har ikke trent på ekstremt lenge nå, så da var det godt å trene igjen :)
Det var litt styrke og så aerobic. Jeg har jo aldri gjort noe aerobic før (hvertfall ikke som saltrening), så jeg følte meg som en liten tulling som veiva med både armer og bein. Men morro var det :)

Nå skal jeg begynne med litt historieprøvepugging også er jeg sulten :) Så da vet du det ;)

Ingen kommentarer: