mandag 20. oktober 2008

Da jeg kjøpte meg suppe på skolen (jeg glemte typisk nok å spørre om hva slags suppe det var før jeg kjøpte den), satt jeg da der og slurpa i meg champignonsuppe som ikke smakte noen ting. Altså, den smakte sikkert sopp den, men ikke for meg og mine smaksløker. Og grunnen for at jeg kjøpte meg suppe in the first place var jo for at det kanskje kunne funke bra mot en sår hals. Bortkasta penger altså! :P

Så da nesa og bihulene bestemte seg for å tette seg helt stakk jeg hjem.

Nå istad da jeg spiste middag var det lite snasent og spise mat som ikke smakte noen ting. Men sulten var jeg så da var det vel egentlig bare å stappe i seg ett eller annet :)


æsj, jeg savner London jeg :(

Men nå er det jammen meg på tide for meg å gjøre litt spansk lekser... så off I go xD

Ingen kommentarer: