torsdag 16. oktober 2008

Dingsebomser fra London :)

Auu, nå har jeg fått vondt i det høyre øret mitt.. Det er som en kjempepropp har bestemt seg for å slå seg til inni øregangen, og det er noe jeg absolutt ikke kan respektere :p Håper det virkelig går over snart, fordi akkurat nå føler jeg meg halvveis døv. Men, nå tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av noe av det dilldallet jeg kjøpte meg i London... klær får jeg ta senere siden det meste er stappa inn i klesskapet.

Jeg er jo helt fascinert av te, så da fant jeg denna lille saken på suvernir sjappa ved Madame Tussauds.. Der har vi London Tea, Earl Grey og Afternoon Tea. Også i sånn små søte bokser blir det jo bare ekstra bra :)
Joda, nok en gang litt Jimi Hendrix. I London kan man jo finne alt mulig, så selvfølgelig kom jeg over Jimi Hendrix saker. Da endte jeg visst opp med å kjøpe to bilder av han.. På en dansk butikk faktisk :)
Se hvem som klikka mentalt rundt på HMV! :D Jeg endte opp med 7 CDer tilsammen:
Scouting For Girls, The Libertines, Ida Maria, The Pigeon Detectives, The Kooks, Laura Marling og Adele. Snasen musikk alt sammen, og billig var det også :)
For de som kjenner meg vet at jeg er ganske fascinert av briter og Storbritannia osv, så jeg kunne bare ikke unngå å kjøpe denne koselige lille boka. Her står det om alt som er typisk briter og hva som på en måte kjennetegner de. Ganske festlig mye av det faktisk :)
Vel, det får vel holde for nå.. mulig jeg finner mer å putte inn her på bloggen.

Ingen kommentarer: