søndag 14. september 2008

Æsj, jeg er skikkelig lat for tida.
Bare for å oppsummere litt:
Torsdag: torturdag men har bytta nok et fag xD
Fredag: Følte for å være litt asosial idag, så lagde sjokoladekjeks for meg selv :D Greide også å sovne mens jeg skulle se filmen Sideways... Den var visst ikke så spennende den...
Lørdag: Åsne og Sigrid var hos meg. Vi så filmen Run Fatboy Run. Morsom og britisk :D Men mulig jeg bare har litt dårlig humor.

Idag har jeg jobba. Kom meg nesten ikke inn da kortet mitt har blitt deaktivert... men med litt hjelp så kom jeg da tilslutt inn. Jeg fikk også lønning idag.. En stor lønning så da er jeg ganske så glad :D

Ellers har jeg ikke store planer for dagen. Håper dagen går sakte, for jeg vil ikke at mandagen skal komme riktig enda :/

Ha en flott søndag! :D

Ingen kommentarer: