lørdag 27. september 2008

Jammen da var det lørdag igjen gitt. Tida går fort xD
Idag våkna jeg av at Lise, min kjære bestevenninne ringte meg. Hu har nemlig vært en uke i Spania med spanskklassa si, heldig som hu er. Men sånn går det når man går på privatskole vettu. Hu hadde jo da forståelig nok mye å fortelle, og det hadde jo egentlig jeg og, selvom det skjer ekstremt lite her på Hamar :p



Nå er jeg i full gang med å vaske og rydde rommet mitt.. Det er helt kaotisk, og det ser rett og slett ut som om noen har sprengt noe her.. Men det skal jo jeg fikse på nå, så da blir det sikkert så fint igjen så :p Selvom det muligens ikke varer så veldig lenge.

Ellers så er mine planer for helga ikke-eksisterende... :/


og jo, forresten.. Idag er min halvtårsdag.. hehe.. helt utrolig at det allerede er gått et halvt år siden jeg ble 18 år og myndig.. så da er det visst bare et halvt år før jeg blir 19 år.. og det har jeg faktisk ikke så veldig lyst til å bli.. :/

Ingen kommentarer: