tirsdag 30. september 2008

Idag fikk vi siste time avspasert, og godt var det, for akkurat der og da var jeg klar for å dra hjem :) Men isteden for å dra hjem forsvant jeg og Guro på Maxi.. Som en liten (u)vane jeg har, så blir jeg alltid trekt imot salgskilt. Og det er jo ikke alltid bra for økonomien min for å si det sånn, og spesielt ikke nå like før jeg skal til London og greier..

Men der, midt i en rekke med masse stusslige klær, så jeg noe gult. Og siden gult er kult måtte jeg jo sjekke det ut :D Og vips så havna jeg visst opp med å kjøpe en knallgul jakke :D Skikkelig impulssalg med andre ord:p Så nå er jeg en ganske så lykkelig eier av en knallgul jakke. Ikke verst hva? :D

Nå har jeg vært og trent for første gang på detta treningssenteret jeg meldte meg inni i går.. utrolig trivlige folk der, og jeg fikk til og med en fleecejakke og en vannflaske når jeg meldte meg inn.

Ingen kommentarer: