mandag 25. august 2008

Æsj, nå føler jeg at jeg klager skikkelig på bloggen min... men jeg er nå rett og slett litt ufascinert for tida :P Så da får de veldig få folkene som leser denna bloggen tenke at jeg er en liten sutrejente (for jeg føler meg ikke helt som en kjerring enda skjønner du :P)
Uansett, greia er at jeg ikke liker skolen.. tipper jeg ikke er den eneste, men akkurat nå skulle jeg faktisk ønske at jeg likte skolen sånn bittelittegranne.. da hadde det faktisk blitt litt bedre å måtte gå på skolen.. men neida, i år tror jeg at det er det minst motiverende skoleåret mitt, noe som både er bra og dårlig.. Så gleder meg virkelig til et "friår" på folkehøgskole neste år. Det blir bra :D Og bort fra HAMAR I go :D


Hamar is like a vampire, it sucks the joy right out of me. (opprinnelig: Bloc Party - Song for Clay (disappear here))

Okay, det er jo ikke helt sant, for vet ikke hva jeg skulle gjort uten alle venna mine her.. Men annet enn det, så er Hamar rett og slett et ganske stort høl! x)

Ingen kommentarer: