søndag 31. august 2008

Oslotur =SHOPPING! :D

Nå kom jeg akkurat hjem fra Oslo etter å ha vært der i hele dag sammen med Silje. Det var skikkelig festlig, og veska mi ble bare tyngre og tyngre etterhvert som dagen gikk.

Vi dro dit med 8.07 toget og vandra rundt helt til vi tok toget hjem klokka 23.07. Fikk litt småkramper i bena da ja xD

Jeg hadde jo litt planer om å kjøpe bladet NME da jeg var der, men det ser visst ut som de har slutta å selge det :/ triste greier...

Uansett, vi vandra både hit og dit, og havna etterhvert opp på en benk ved spikersuppa bare for å puste litt ut og inn :P Da hørte vi plutselig Gaute Ormåsen gaule av full hals, og det viste seg at han hadde konsert i forbindelse med Norges Leddgikt forbund eller noe... Så der sto jo vi da, og tralla litt med også, for å mimre tilbake til da vi var litt småfascinert :P haha


Jauda, der var Gauteguten gitt :p

Middagen spiste vi på TGI fridays, og der var det ganske så snasne nachos skal jeg si deg! :D nam.

Nydelige greier rett og slett :)

ellers så er det vel egentlig ikke så mange flere detaljer jeg trenger å nevne... Var på en kafé hvor kelnern hadde ekstremt kult hår! Jeg liker folk med kult hår altså! xD

Ingen kommentarer: