lørdag 12. juli 2008

Jordbær er NAM :D

Da har akkurat magen min fordøyd en tallerken med jordbær med melk og sukker, og da er den fornøyd. Etter en utrolig kjedelig dag på jobben så syntes jeg den fortjente det :D
Men jeg blir litt ufascinert av at jordbæra skal være så utrolig dyr i år.. Det er lite nødvendig, for i år hadde jeg faktisk store planer om å hamste masse jordbær, for så å fryse de ned, sånn at jeg kan bruke de til å lage smoothie :] For jeg er nemlig er smoothie elsker.

Ellers har fint lite skjedd idag. Hadde tenkt å ta en tur på maxi, men sånn ble det ikke. Har ikke føltes som det har vært lørdag idag i det hele tatt og grunnen til det er jo at jeg da altså har jobbet. Som idag bestod av både det ene og det andre (altså ingenting egentlig), og det å dele ut risegrynsgrøt til sjuke folk på sjukehuset :)

Nå skal jeg stikke en tur til Guro, siden hu er helt alene hjemme i det store huset sitt, så da kan jo jeg alltids ta en tur for å holde hu med selskap :)

Ingen kommentarer: