torsdag 12. juni 2008

Omega 3?

Da har jeg akkurat vært på en liten vandretur gjennom byen alene på jakt etter bikini. Jeg tror jeg fant en også, men er litt småskeptisk x) På vei gjennom byen da møtte jeg på en ganske så skravlete svensk dame, som hadde utrolig lyst til å selge meg Omega 3 kapsler.. Jeg greide jo ikke å si nei, så jeg gikk da derfra med en gratis eske med kapsler som en slags prøveordning. Kan evt ringe og si at jeg ikke er interessert i mer ettersending av sånne kapsler, og det skal jeg jammen meg gjøre også.. er ikke sånn kjempe interessert og betale masse for sånne fiskeolje kapsler når jeg ganske så fint har overlevd så langt.. Men nå har jeg da kapsler for 2 måneder bare fordi jeg ikke greide å si nei.. hehe... Så kjekt er det :P

Etterpå gikk jeg på Loppebua.. Der var det egentlig ikke så mye nytt, så idag har jeg faktisk ikke brukt noen penger! :O Og det er ganske så bra gjort til å være meg. :)

Men nå er jeg utrolig sulten. I byen romla magen skikkelig høyt, og da er det virkelig et tegn på at Marit trenger mat :D

Så hasta la vista!

Ingen kommentarer: