tirsdag 17. juni 2008

Minibanken som slukte kortet mitt :(

Da var endelig siste skoledag overstått og jeg er ferdig med dette skoleåret :D :D :D

Idag skulle vi da møte i en slags parksak, hvor det skulle være volleyballturnering osv med hele skolen. Været var passe tragisk, men heldigvis lysna det opp, og ble ganske så flott etterhvert.

Jeg og noen venner satte oss på plenen og bare glodde rundt, til vi fant ut at det var på tide med pølsegrilling... :) Det var vel egentlig det som skjedde i skoletida, for en stund etter pølsegrillinga, gikk jeg og 3 venner ned til byen for å ta en kaffe kopp.. En såkaldt Café Irish Cream var nå det jeg kjøpte meg, og den smakte helt nydelig :D

3 av oss fortsatte videre, og tusla rundt i byen, helt til jeg fant ut at jeg ville sjekke kontoen min, for jeg fikk nemlig lønning her om dagen :D Men tror du ikke denna teite minibanken hadde lyst til å angripe kortet mitt? ikke bare angripe det heller, men sluke det rett ned... Smart som jeg var hadde jeg greid å dytta inn kortet dobbelt (det vil si at jeg ikke tok det ut og inn som jeg skulle, men bare inn inn..) hehe.. og da tok maskina kortet mitt.. Jeg ble da litt frustrert, men fikk etter ganske lang kø i banken forklart situasjonen.. Og etter noen telefoner hit og dit fra mannen bak skranken, fikk jeg tilslutt dytta bankkortet mitt ned i lommeboka hvor det faktisk er trygt.. Det som var litt komisk da, var at på kvitteringa jeg fikk sto det faktisk "Kort slukt" og en såkalt slukkode.. snåle greier..

Videre vandra vi til maxi, hvor jeg også fikk brukt kortet mitt (var litt nervøs for evt flere nedslukninger) så da ordna visst alt seg til slutt.

Nå sitter jeg hjemme og skal prøve å planlegge litt om hva jeg skal ha med meg til Kroatia/Ungarn.. Det er litt vrient skal jeg si deg, og akkurat nå er det spørsmålet om hvilket badehåndkle jeg skal ha med meg, som surrer rundt i hodet mitt... Det står da mellom et knæsj grønt ett (og jeg liker jo grønt) eller London håndkle mitt med trykk av kartet over undergrunnen i London (og jeg elsker jo London:D).. Vi får se hva det blir til...

Uansett, håper du har hatt en flott dag!

Jeg er skikkelig happy nå for at jeg endelig er ferdig med skolen :D :D :D

Ingen kommentarer: