torsdag 22. mai 2008

Random tull innlegg

nei, nå følte jeg for å bare skrive et sånn random tull innlegg på bloggen min. Fikk liksom så lyst til å skrive på dataen bare for å skrive. Men så har jeg egentlig ikke så mye på hjertet akkurat nå, annet enn at jeg sitter å drikker vann, og spiser en ganske så deilig sjokoladebit :D Også sitter jeg og traller til KISS, bare for å varme opp til konserten jeg skal på med de, om så mye som nøyaktig 9 dager idag :)

Ellers så er det lite som skjer her. Egentlig så burde jeg lese noen spanskgloser siden jeg har gloseprøve imorra, men egentlig så har jeg ikke så lyst til det skjønner du.. og da blir jo ikke det gjort. Akkurat nå har jeg veldig lyst på en plakat av et eller annet festlig, for etter å ha "rydda" litt på veggen min, så synes faktisk bitte litte granne av min oransje vegg, og den må jo fylles med noe. Jeg liker jo at det oransje faktisk synes, men det betyr også at den kan fylles med ett eller anna. Spørsmålet er bare hva x)

Så utrolig kreativ som jeg er (kremt), så tenkte jeg faktisk at jeg skulle ta et bilde av den oransje plassen på veggen, sånn hvis noen skulle være interesserte (jeg tviler). Men så har det seg sånn at kameraet mitt er lite samarbeidsvillig akkurat nå, og det er vel egentlig batteriene sin feil. så da blir det ikke noe flashing av min oransje vegg idag.


Jeg tror dette er nok random tull for et random tull innlegg jeg. Så da sier jeg bare tuddelidu, og ha det flott ;)

Ingen kommentarer: