torsdag 1. mai 2008

Natt til 1. Mai

Ja, igår, natt til første Mai var jeg da først hos Sara. Der var det koselig, og vi spratt rundt til snasen musikk på Saras store rom. Planen var at vi skulle ta bussen fra Sara halv 12 og ned til byen, men sånn gikk det ikke. Rett og slett fordi bussen aldri kom, og etter en halvtime begynte vi heller å gå den halve mila det er ned til byen. Vi var ikke så veldig lysten på det, men vi måtte bare. På veien begynte det å regne, så det var ganske depressivt. Og mer regn ble det i løpet av kvelden :/ Men jeg spiste bakt potet :D Jeg rett og slett ELSKER den bakte poteten fra Potetbaker'n :)



Det var utrolig mange snålefolk rundt i byen, men det er vel standard siden sikker halvparten av de var fulle :P



Jeg burde egentlig ikke vært ute, for nå har forkjølelsen min bare blitt verre. Men jeg hadde det gøy :)



Så innen jeg kom meg hjem så jeg ut som en drukna ett eller anna, for jeg var rett og slett klissbløt.

Ingen kommentarer: