onsdag 23. april 2008

Russerevy :)

åh, så utrolig gøy! Nå har jeg akkurat kommet hjem etter å ha sett årets russerevy her i Hamar. Den var veldig bra, og jeg satt da der og lo :) Den var i den store teatersalen i Hamars gamle rådhus, hvor jeg hadde skole i 9. klasse og halve 10. klasse (vi brukte altså rådhuset som skolebygg siden den egentlige skolen ble pusset opp). Å være der igjen brakte tilbake minner, så det var jo litt koselig :)
Mens jeg satt å så på russen på scenen, fikk meg til å tenke på at det faktisk bare er 1 år igjen, og så er jeg russ også.. Jeg gleder meg så sinnsykt! Ikke bare til å bli russ, men til å bli ferdig med videregående å det å bare komme meg vekk fra Hamar og oppleve nye ting :D

I can't wait!

Nå sitter jeg her, og burde egentlig gjøre matte siden jeg har matte tentamen på fredag, men så har det seg sånn at jeg rett og slett ikke har lyst.. ikke at noe ville fått meg til å ha lyst til å gjøre matte, men alikevel.. Jeg liker ikke å gjøre matte :(

Men nå har jeg lyst på te, så hejdå ;P

Ingen kommentarer: