mandag 7. april 2008

Hva driver du med?

Hva driver du med nå da?

Jeg sitter og spiser Ritzkjeks og knekkebrød med brie jeg :) Denne gangen drikker jeg faktisk ikke te, rett og slett fordi jeg ikke gadd å lage meg det. Så jeg er heller litt mer sunn og drikker vann ;) Vann er alltid godt :D Samtidig som jeg putter i meg mat ser jeg også på Ungkaren 20 vs 40... vet ikke helt hvorfor, men hadde litt lyst til å se hvor patetisk det er, siden det er norsk og greier xD Så det er vel egentlig det som skjer på mitt lille grønne og oransje rom i kveld... så ikke særlig spennende :)

1 kommentar:

Hilde Marstrander sa...

Takk for fin blogg. Hehe, jeg så også Ungkaren :) Storartet underholdning – og med en slem twist denne gangen med 20 vs. 40. Skrev en blogg om den her: www.hildemarstrander.wordpress.com