mandag 3. mars 2008

Writing in Norwegian again x)

Nei, nå følte jeg litt for å skrive på norsk igjen.. har ikke peiling på hva jeg skal skrive egentlig, men det går veldig mye raskere på tastaturet når jeg skriver på norsk, selvom det forsåvidt går ganske raskt når jeg skriver på engelsk også, men greia var at jeg ville skrive litt på norsk.. Det er jo tross alt mitt "kjære" morsmål :P men, nok om hvilken finger som fyker fortest på tastaturet når det kommer til hva og hvilket språk jeg skriver på. Nå har jeg akkurat snudd min kjære Arctic Monkeys kalender til mars måneden, og siden jeg kom hjem fra Lise igår kveld glemte jeg det helt. Men nå er det gjort, og i mars måneden er det et ganske så snasent bilde av Alex Turner :D og jeg må jo si jeg er ganske så fascinert av han xD så rett over min skrivepult henger han og dingler på en ikke helt stødig spiker sak, men det går bra, for så lenge jeg har noe å se på, så er jeg fornøyd :D


Også, igår hadde frontmannen i The Kooks, Luke Pritchard bursdag, så da kan jeg egentlig bare "vræle" ut en liten gratulasjon her: HAPPY BIRTHDAY LUKE! :D Han ble så mye som 23 år gammel :]

Så hurra for han :D

Ingen kommentarer: