torsdag 6. mars 2008

The Age of The Understatement =]

Vel, nå hadde jeg store planer om å ha en sånn liten te-avvenning sånn for meg selv, men det funka dårlig.. Idag da jeg våkna bare måtte jeg har litt te, og sånn ble det x) Men nå har jeg da heller ikke drukket te på så mye som 2 dager, og idag skal jeg tross alt sitte inne og jobbe med historie hele dagen, så synes nesten jeg fortjener det xD HAHA^^ Jeg er patetisk :P Men sånn går det når man er litt for glad i te x) Og som Marielle kalte det, kan jeg jo kalle det for mine fem-om-dagen :) Det er jo tross alt frukt og bær te jeg drikker.. :]

Uansett.. Idag har jeg studiedag.. Utolig deilig å ha fri på en torsdag, selvom jeg på pugge skikkelig mye til en historieprøve jeg har imorra. Men nok om det.


Alex Turner (Arctic Monkeys) and Miles Kane (The Rascals) have gone together to make an album (a project), and their group name is The Last Shadow Puppets :] The Album is called "The Age of the Understatement" and it will be released on April 21. I can't wait!
Anyway... They've released the first single, with the same title as the album : "The Age og Understatement" and it's frikken AWESOME :D You can see the video here:
www.theageoftheunderstatement.com

You better check it out! :D
They're geniuses!



"Kiss me properly and pull me apart"

Ingen kommentarer: