tirsdag 5. februar 2008

Jimi Hendrix - A Pure Genius :]







Akkurat nå sitter jeg og traller til Jimi Hendrix, så hvorfor ikke skrive en liten blogg om min fascinasjon for han xD


Jimi Hendrix var altså 60-tallets beste gitarist (og han hadde vært det enda, om han ikke hadde dødd så tidlig :( )



Han har sjukt mange fræshe sanger og i 1966-1969 var han med i gruppa The Jimi Hendrix Experience sammen med Noel Redding og Mitch Mitchell, og de hadde mange hits :D

Han hadde også mange snasne gitarer, men var mest kjent for å spille på en Fender Stratocaster :)
I LOVE HIM :D

Og når jeg først traller til musikk, vræler jeg så og si rett ut, noe som ikke er helt nydelig å høre på.. men uansett :)

Hvis dere som leser detta ikke har hørt noe av Jimi Hendrix, må dere gjøre det! Hvis ikke går dere glipp av noe STORT!
Men da tusler jeg i dusjen.
Hejdå ;)

Ingen kommentarer: