onsdag 13. februar 2008

Jeg vil til London...

Men neida...

Nå har jeg akkurat fått den tragiske nyheten om at det ikke blir noen London tur uansett.. Har ikke nevnt dette her på bloggen før, men for ikke så altfor lenge siden ble det planlagt tur til London for engelskklassene, og jeg meldte meg på med en gang. Den planlagte turen skulle være i begynnelsen av april hvor man skulle bo hos privatpersoner og besøke masse snasne saker og steder som vi ellers ikke hadde hatt muligheten til hvis det ikke var gjennom en sånn tur... men neida, ingen tur. Det fikk vi beskjed om for et par uker siden da det idiotiske utdanningsdirektoratet fikk det for seg at skolen skal være gratis. jaja, flotte greier det, men vi som dette gjelder for går faktisk på videregående skole, og fram til ifjor betalte vi for egne skolebøker.. Bullshit om at skolen skal være gratis! Dette vil da si ingen skoleturer eller noe som helt annet som kan koste en krone for hver enkelt elev.



Men selvfølgelig er det jo mange som var imot dette og gikk til avisa og greier, så da fant de ut at det kunne skje endringer. Så her om dagen var nok et møte, men det er visst tydeligvis enstemmig på stortinget om dette, så ingen tur til London for me :( Jeg blir litt trist jeg, for hadde gleda meg skikkelig....

:(

Akkurat nå hater jeg skolepolitikken! Bullshit hele greia!

Ingen kommentarer: